18 stycznia 2017 13:56 | Aktualności
INFORMACJA
Urząd Gminy w Rząśniku informuje, że jest przygotowywany wniosek do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie o przyznanie w 2017 roku dotacji na utylizację azbestu.
Mieszkańcy Gminy Rząśnik (osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej) którzy planują w 2017 r. zmianę pokryć dachowych zawierających azbest mogą składać w Urzędzie Gminy Rząśnik pokój nr 5 wnioski o dofinansowanie na ten cel.
Do wniosku należy dołączyć:
1) Mapę terenu z zaznaczeniem budynku będącego przedmiotem wniosku
2) Kserokopię aktualnego dokumentu potwierdzającego własność budynku/działki. W przypadku budynku/ działki, do których tytuł prawny posiada kilka osób, należy dołączyć zgodę współwłaścicieli.
3) W przypadku konieczności zgłoszenia zmiany pokrycia dachowego w Wydziale Architektoniczno- Budowlanym Starostwa Powiatowego w Wyszkowie, należy dostarczyć xero pisma z tego wydziału o niewnoszeniu sprzeciwu do zmiany pokrycia dachowego z azbestu na inny materiał (oryginał do wglądu).
Zgłoszenie prac jest konieczne w przypadku usytuowania budynku w odległości mniejszej niż 3 m od granic nieruchomości.
Dofinansowaniem mogą być objęte koszty demontażu płyt azbestowych, koszt przewiezienia azbestu z miejsca demontażu do miejsca unieszkodliwienia, koszt unieszkodliwienia azbestu oraz koszt zbiórki azbestu.
Fundusz nie finansuje nowych pokryć dachowych.
Termin składania wniosków przez osoby fizyczne ustala się do dnia 15 lutego 2017 r.
Wszelkie dodatkowe informacje oraz wniosek można uzyskać w Urzędzie Gminy Rząśnik, pokój nr 5, tel. ( 29) 59 29 275