Urząd Gminy Rząśnik
http://archiwum.rzasnik.pl

20 stycznia 2021 08:59 | Aktualności

Informacja dotycząca zmiany pokrycia dachowego zawierającego azbest

Urząd Gminy w Rząśniku informuje, że jest przygotowywany wniosek do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie o przyznanie w 2021 roku dotacji na utylizację azbestu.

Mieszkańcy Gminy Rząśnik (osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej) którzy planują w 2021r. zmianę pokryć dachowych zawierających azbest mogą składać w Urzędzie Gminy Rząśnik pokój nr 5 wnioski o dofinansowanie na ten cel.

Do wniosku należy dołączyć:

1) Mapę terenu z zaznaczeniem budynku będącego przedmiotem wniosku

2) Kserokopię aktualnego dokumentu potwierdzającego własność budynku/działki. W przypadku budynku/działki, do których tytuł prawny posiada kilka osób, należy dołączyć zgodę współwłaścicieli.

3) W przypadku konieczności zgłoszenia zmiany pokrycia dachowego w Wydziale Architektoniczno- Budowlanym Starostwa Powiatowego w Wyszkowie, należy dostarczyć xero pisma z tego wydziału o niewnoszeniu sprzeciwu do zmiany pokrycia dachowego z azbestu na inny materiał (oryginał do wglądu).

Zgłoszenie prac jest konieczne w przypadku usytuowania budynku w odległości mniejszej niż 3m od granic nieruchomości.

Dofinansowaniem mogą być objęte koszty transportu z miejsca demontażu do miejsca unieszkodliwienia, koszt unieszkodliwienia azbestu oraz koszt zbiórki azbestu.

Fundusz nie finansuje nowych pokryć dachowych.

Wniosek oraz pozostałe dokumenty dostępne pod adresem: https://rzasnik.pl/cms/25348/wnioski_o_dofinansowanie_utylizacji_azbestu oraz w Urzędzie Gminy w pokoju nr 5.